
Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb
Tyto všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb (dále jen "obchodní podmínky ") se vztahují na objednávky služeb a produktů uzavřené prostřednictvím on-line obchodu "Pod našimi křídly" umístěného na webovém rozhraní www.podnasimikridly.cz (dále jen "webové rozhraní") mezi:
Kateřina Hermanová, Lešná 64, 756 41 Lešná
IČO: 23465875
Andrea Matejovičová, Luční 1156, 757 01 Valašské Meziříčí
IČO: 23614633
telefonní číslo: +420 736 736 076
kontaktní e-mail: info@podnasimikridly.cz
vystupující společně pod obchodním názvem "Pod našimi křídly", ale každá jedná samostatně jako OSVČ
jako poskytovatel služeb
a vámi jako
zákazníkemslužby (údržba, péče a dekorace hrobů)
• ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Zavazujeme se poskytnout vám službu uvedenou na webovém rozhraní a specifikovanou v závazné objednávce (dále jen "objednávka"), a vy se zavazujete zaplatit nám za tuto službu uvedenou cenu. Cena za službu (nebo jenom "cena") zahrnuje i náklady spojené s poskytnutím služby a případné poplatky související se zvoleným způsobem platby. Výše těchto nákladů vám vždy bude sdělena ještě před závazným odesláním objednávky.
Podrobné informace k obsahu námi poskytované služby, včetně data jejího poskytnutí, jsou vždy uvedené na webovém rozhraní, popřípadě vám tyto informace zašleme či potvrdíme emailem.
1.1. Jaké služby poskytujeme?
Poskytujeme jednorázovou nebo pravidelnou údržbu hrobů která zahrnuje, viz níže:
- Zkontrolujeme technický stav hrobu i jeho okolí. Pokud zjistíme něco neobvyklého nebo poškození, vše zdokumentujeme a navrhneme možná řešení. Po konzultaci se zadavatelem objednávky a slovním, nebo písemným souhlasem práci provedeme. Veškerá rizika tímto přebírá objednavatel. Součástí je vždy fotodokumentace.
- Odstranění nečistot, plevele, listí, mechů, lišejníků a staré výzdoby
- Důkladné očištění náhrobku a okolí hrobu
- Výměna nebo doplnění květinové výzdoby (živé či umělé – doporučujeme umělou výzdobu)
- V případě potřeby používáme vysokotlaký čistič, zejména na hroby z materiálů jako je teraco
- Fotodokumentace před a po údržbě
Zahradnické práce:
Odstranění porostů, keřů, rostlin, staré drti, vyrovnání povrchu, položení nové plachty a vysypání nové drti dle přání zákazníka
Osazení nových hrobů, nebo změna designu hrobů
Osázení květinami po vzájemné konzultaci
Poničené hrobové místo a jeho okolí
- propadlý, prasklý, rozbitý náhrobní kámen, deska a jeho okolí
- znečištění dlouhodobě neošetřené, vyžadující již broušení, popřípadě i jiné opravy kameníkem
Vše je fotograficky dokumentováno a nahlášeno zadavateli objednávky
U živé květinové výzdoby neručíme za případné znečištění hrobové desky a neprovádíme dodatečné čištění v rámci dané objednávky. Objednavatel má možnost zakoupení nové služby.
V případě velkého poničení si vyhrazujeme právo službu zrušit za poplatek 500kč jako náklad za výjezd.
- Broušení kamene, opravy hrobů, náhrobků nebo menší kamenické práce.
- Nezasahujeme tam, kde je hrob hodně poškozený a hrozí, že by se mohl úplně rozpadnout.
- Údržbu neprovádíme na místech, kde je hrob nestabilní a vidíme, že se naklání kvůli posunu půdy a mohl by spadnout.
1.2. Na co se objednávka vztahuje?
Jako objednávka se zde označuje jakákoliv objednávka uzavřená dle těchto obchodních podmínek.
1.3. Čím se řídí náš právní poměr?
Náš právní poměr se řídí následujícími dokumenty:
těmito obchodními podmínkami:
- zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu Vašich osobních údajů
- podmínkami a pokyny z naší strany uvedenými na webovém rozhraní nebo v naší emailové komunikaci zejména při uzavírání smlouvy
- přihláškou a jejím přijetím z naší strany
a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník);
zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazíchposkytována tato vyšší míra ochrany.
1.4. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním přihlášky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
1.5. Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.
• Objednávka
Na webovém rozhraní je uveden seznam služeb včetně popisu jednotlivých služeb. Ceny služeb včetně veškerých poplatků jsou taktéž uvedeny na webovém rozhraní. Prezentace služeb je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávky, přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, aby došlo k přijetí této přihlášky z naší strany a abyste uhradili cenu služby.
Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?
Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e-mailem. Zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je po vzájemné dohodě s námi zrušena objednávka služby, u které není možné od smlouvy odstoupit, máme právo na úhradu nákladů, které jsme již v souvislosti s touto objednávkou vynaložili.
V případě přijaté objednávky, zákazník má plné právo odstoupit od objednávky do 30 dnů od zakoupení služby, pokud služba ještě nebyla zrealizována nebo předána k realizaci (nejpozději však 3 dny před plánovanou realizací). V případě pravidelné údržby se za rozhodující považuje termín první plánované údržby.
Jak zjistíte, že jsme objednávku přijali a kdy je uzavřena smlouva?
O obdržení objednávky vás budeme informovat. Berte na vědomí, že nejsme povinni objednávku přijmout a objednávku můžeme odmítnout. Objednávku odmítneme zejména v případě, kdy došlo k naplnění naší kapacity dané služby.
Přijetím objednávky dochází k uzavření smlouvy s povinností platby.
• Cena
Může se cena na webovém rozhraní měnit?
Vyhrazujeme si právo na změnu ceny služby. Pokud cena uvedená u služby na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme.
Cenu za individuální služby nebo služby na míru ustanovíme dle rozsahu práce a cena bude komunikována zákazníkovi emailem s povinností platby do 7 dnů od zaslání emailu. V případě nedodržení této lhůty bude domluvená služba zrušena.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny služby na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni poskytnout vám službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu
Lze kombinovat slevy z ceny služeb?
Případné slevy z ceny služeb nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.
Jaké způsoby platby přijímáme?
Cenu služby můžete uhradit převodem na náš bankovní účet nebo platební kartou (pokyny vám budou sděleny při zadávání objednávky).
Případné další způsoby platby a případné poplatky spojené s některými způsoby platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GP WEBPAY, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a on-line bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GP WEBPAY. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.
Kdy nastane splatnost ceny služby?
Na základě přijaté objednávky a poté platby vám bude vystavena faktura. Cena je uhrazena okamžikem připsánípříslušné částky na náš bankovní účet do 7 dnů. Pokud nebude služba uhrazena v této lhůtě, smlouva nevzniká a nejsme povinni vám službu poskytnout.
Jak vystavujeme daňový doklad?
Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám udělujete souhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.
• Služby
V rámci objednávky má zákazník možnost zvolit si, zda bude služba provedena jednorázově, nebo v pravidelných intervalech prostřednictvím dílčích služeb, a to následovně:
Jednorázová služba bude poskytnuta nejpozději do 14 dnů od potvrzení přijetí objednávky, případně v měsíci nebo k datu zvoleném Zákazníkem. V případě, že si Zákazník zvolí konkrétní preferované datum, bude služba provedena v nejbližším možném termínu k tomuto datu, vždy však nejpozději do 14 dnů.
U pravidelné služby prostřednictvím dílčích služeb:
- první dílčí služba bude poskytnuta do 14 dnů od potvrzení o přijetí objednávky, nebo v rámci zákazníkem zvoleného měsíce, nebo dle písemné individuální dohody
- následující dílčí služby budou poskytovány dle zákazníkem zvoleného balíčku služeb přičemž jednotlivé služby budou poskytnuty vždy v rámci jednotlivých měsíců definovaných v balíčku nebo dle písemné individuální dohody. Služba bude provedena v co nejbližší termín preferovanému datu, vždy si však rezervujeme 14 dni na provedeni.
Zákazník je v rámci objednávky oprávněn uvést preferované konkrétní datum, či data pro poskytnutí služeb. Tato data však nejsou závazná pro poskytovatele služeb, a mají pouze informativní charakter.
Před i po provedení služby zajistí poskytovatel služeb pořízení fotografické dokumentace. Tu následně doručí zákazníkovi na jeho e-mail, a to nejpozději do 7 dnů ode dne poskytnutí služby nebo dílčí služby.
Protože povaha služby neumožňuje její osobní převzetí Zákazníkem, považuje se služba za převzatou v okamžiku, kdy je Zákazníkovi odeslána fotografická dokumentace.
• Reklamační řád
Obecná ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv zákazníků z vad poskytnutých služeb a stanoví způsob vyřízení reklamací.
Zákazník má právo reklamovat službu do 14 dnů od provedených prací a to písemně prostřednictvím Reklamačního formuláře, který je Přílohou č. 1 této smlouvy. Za vadnou službu se považuje služba, která nebyla provedena odborně nebo nebyla dodržena dohodnutá kvalita či rozsah.
Reklamaci lze uplatnit emailem na info@podnasimikridly.cz.
Uplatnění reklamace musí obsahovat:
- jméno zákazníka, a to včetně kontaktních údajů
- popis a druh reklamované služby
- datum poskytnuté služby
- Po obdržení reklamace bude zákazníkovi potvrzeno přijetí reklamace o jejím přijetí. Zákazník obdrží písemné potvrzení o přijetí reklamace. Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit a případné oprávněné vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího přijetí. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován písemně. Vyrozumění bude obsahovat zejména tyto údaje:
- datum vyřízení reklamace
- způsob vyřízení reklamace a případná fotodokumentace
- v případě zamítnutí reklamace písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamaci nelze uznat v situaci, kdy byla vada způsobena jednáním zákazníka, nebo pokud byla zákazníkovi známa ještě před tím, než byla služba poskytnuta.
• Ochrana autorských práv, odpovědnost a užívání webového rozhraní
Je obsah webových stránek chráněn autorským právem? Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv.
Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní. Názvy a označení zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Odpovědnost a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém. Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši. Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 15. 10. 2025
PŘÍLOHA č. 1 - Reklamační formulář
Jméno a příjmení zákazníka:
Adresa:
E-mailová adresa:
Telefon:
Informace o službě:
Číslo objednávky:
Druh objednané sužby:
Datum objednání služby:
Datum provedení služby:
Popis reklamované služby:
V _____________________________ dne ______________
